שמירת הברית

רבי שמעון בר יוחאי מביא בזוהר הקדוש (ח''א קפח ריט) שעל פגם הברית והוצאת זרע לבטלה בכל אופן שהוא, אין מועילה תשובה ואמר בזו הלשון "מאן דאושיד זרעא ברוקניאח" ואין מועילה תשובה, והנשמה צפוייה לעונשים כבדים !! 
מהו פגם הברית?
כל דבר שקשור לניאוף והוצאת זרע לבטלה - זה פגם הברית.
הוצאת זרע לבטלה גורמת לקשיי פרנסה, פגמים באברי הגוף, וכל הצרות הקשות: איבוד יכולת ההולדה, ללא ילדים, צרות ויסורים מהילדים, צרות כלכליות, חולאי גוף ונפש, מרירות ויסורים שיש לאדם - הכל נובע מהחטא החמור והנורא של פגם הברית.
הרה"ג יוסף מוגרבי על שמירת הברית - חובה לצפות !!

על כן, נתנו לנו חכמנו זכרונם לברכה, עצות לתיקון לחטא הזה, ולחזק את הנשמות הנשברים מהחטאים, ואת אחינו היקרים שלא יפלו ברוחם וייאשו עצמם...
עצות נפלאות לתיקון פגם הברית מגדולי ישראל 
א) לימוד תורה בקביעות - אין תיקון גדול יותר מזה לפגם הברית (זוהר, גמרא ברכות)
ב) לימוד הלכות צניעות וייחוד - תשובת המשקל, במה שפגם האדם בו יתקן (חז"ל)
ג) התיקון הכללי - שייסד הקדוש רבי נחמן מברסלב וכתב שיועיל לו מאוד לתיקון זה.
ד) זיעה לכבוד שבת - עזרה בהכנות שבת (תבוא טיפת זיעה ותכפר על טיפת קרי)
ה) טבילה במקווה - כל יום שישי לפחות וכתב הארי בשער רוח הקודש שיועיל לו מאוד
ו) תיקון חצות - יבכה על חרבן בית המקדש ואין תיקון גדול מזה - טיפה כנגד דמעה
ז) בכי ודמעות - כל בכייה על עם ישראל מכפרת - "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו"
ח) פדיון וצדקה - ראוי שאדם שפגם יתרום בקביעות צדקה לישיבות קדושות וכיוצב'.
ט) זיכוי הרבים - ראוי לחלק חוברות לזיכוי הרבים, או לעודד אחרים לבוא לשיעורים.
י) לימוד הלכות שבת - שכתבו חכמים שהדבר מועיל מאוד לתיקון פגם הברית.
יא) קריאת תהילים - לקרוא תהילים 
יב) ימי השובבים - ללמוד היטב על ימי השובבים וכח תיקונם (האר"י שער רוה"ק) 
יג) שמירת הלשון - פה עליון כנגד פה תחתון, מי שלא פוגם את פיו לא פוגם את בריתו.
תפילה לתיקון פגם הברית
רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, אֲבִי אָב הָרַחֲמָן, תִּמָּלֵא עָלַי בְּרַחֲמִים רַבִּים, וְתִמְחֹל וְתִסְלַח לִי עַל כָּל פִּגְמֵי הַבְּרִית שֶׁפָּגַמְתִּי, וּתְזַכֵּנִי לְתִקּוּן הַבְּרִית קֹדֶש בִּשְׁלֵמוּת. וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ אֲבִי אָב הָרַחֲמָן, שֶׁכָּל טִפָּה וְטִפָּה שֶׁיָּצְאָה מִמֶּנִּי לְבַטָּלָה מִיּוֹם שֶׁנִּבְרֵאתִי עַד עַתָּה; בֵּין בְּגִלְגּוּל זֶה בֵּין בְּגִלְגּוּלִים אֲחֵרִים, בֵּין בְּאוֹנֶס בֵּין בְּרָצוֹן, בֵּין בְּשׁוֹגֵג בֵּין בְּמֵזִיד, בֵּין עֵר בֵּין יָשֵׁן, בֵּין עַל יָדִי בֵּין עַל יְדֵי אֲחֵרִים, בֵּין בַּעֲשִׂיַּת צְרָכָי, וּבֵין בְּלֶכְתִּי בַּדֶּרֶךְ, וּבֵין בִּישִׁיבָתִי בְּבֵיתִי, כָּל טִפָּה וְטִפָּה שֶׁיָּצְאָה מִמֶּנִּי שֶׁלֹּא בִּמְקוֹם מִצְוָה, עֲשֵׂה לְמַעַן שִׁמְךָ הַגָּדוֹל הַיּוֹצֵא מִפָּסוּק (איוב כ, טו) "חַ'יִל בָּ'לַע וַ'יְקִאֶנּוּ" - שֶׁתַּחֲזִירָן לִמְקוֹמָן בִּמְקוֹם הַקֹּדֶש, וְתַכְנִיעַ וּתְשַׁבֵּר וְתַהֲרֹג וְתַעֲקֹר וּתְכַלֶּה וּתְבַטֵּל כָּל הַקְּלִפּוֹת וְכָל הָרוּחִין שֵׁדִין וְלֵילִין שֶׁנַּעֲשׂוּ וְנִבְרְאוּ וְנוֹצְרוּ עַל יְדֵי אֵלּוּ הַטִּפּוֹת שֶׁיָּצְאוּ מִמֶּנִּי לְבַטָּלָה, וְתָסִיר מֵהֶם חִיּוּתָם, וְתוֹצִיא וְתִגְזֹל מֵהֶם הַחִיּוּת דִּקְדֻשָּׁה וְכָל הַנִּצּוֹצוֹת הַקְּדוֹשִׁים שֶׁבָּלְעוּ. וּתְזַכֵּנִי לְתִקּוּן הַבְּרִית קֹדֶש בִּשְׁלֵמוּת שֶׁאֵין שְׁלֵמוּת אַחֲרָיו, וּתְעַבֵּר בִּי אֶת נִשְׁמַת יוֹסֵף הַצַּדִּיק בֵּן יַעֲקֹב אָבִינוּ, וַעֲשֵׂה בְּרַחֲמֶיךָ שֶׁהוּא יִתְעַבֵּר בְּכָל רְמַ"ח אֵיבָרַי וּשְׁסָ"ה גִּידַי וִיסַיֵּעַ לִי לִקְדֻשַּׁת הַבְּרִית, וּתְזַכֵּנִי לְתִקּוּן הַבְּרִית בִּשְׁלֵמוּת כְּמוֹ יוֹסֵף הַצַּדִּיק בְּעַצְמוֹ. וְתַמְשִׁיךְ עָלַי קְדֻשָּׁה עֶלְיוֹנָה, וְהַצִּילֵנִי מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם מִן הַמַּרְשַׁעַת, בְּכֹחַ שֵׁם (עשציי) שֶׁעוֹלֶה כְּמִסְפַּר שְׁמָהּ, בְּכֹחַ שֵׁם זֶה הַצִּילֵנִי מִמֶּנָּה, וְלֹא יִהְיֶה לָהּ רְשׁוּת לְהִתְקָרֵב אֵלַי מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם. וּתְעַבֵּר בִּי אֶת נִשְׁמוֹת כָּל הַצַּדִּיקִים, וְתַמְשִׁיךְ לִי בְּכָל עֵת וָרֶגַע טָהֳרָה מִן הַמִּקְוֶה הַטָּהוֹר הָעֶלְיוֹן. אָמֵן נֶצַח סֶלָה וָעֶד.
כיום יש חברות אינטרנט זולות המציעות אפשרות גלישה אך ורק באתרים "בטוחים"

אין תגובות:

הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם ה׳ וְהִשְלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ

הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם ה׳ וְהִשְלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ
לֹא־רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא־צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם־לִשְמֹעַ אֵת דִּבְרֵי ה׳