פגם הברית | הרב יעקב בן חנן

מהו פגם הברית? 
כל דבר שקשור לניאוף והוצאת זרע לבטלה- זה פגם הברית.
אין לך עוון חמור יותר בתורה מאדם אשר פוגם בברית שלו
בן אדם שפוגם בברית שלו, הזוהר הקדוש אומר 98 קללות רודפות אחריו: בפרנסה, בחולאים, מרירות, יסורים, בזיווג, בחינוך הילדים וכול החיים שלו נפגמים.
הברית נקראת יסוד וללא היסוד אין לך מה לחפש בעולם הזה ובעולם הבא.
תציל את עצמך היום !!

******************************************************************
עונשו של הפוגם בברית
שכרו של שומר הברית
גורם לו לקשיי פרנסה.
על ידי תיקון הברית, יש לו פרנסה בלי טורח מבחינת "מן".
נעשה בעל חוב.
נתרומם מזלו וזוכה לעושר ואושר.
באים עליו ייסורים וחולאים רעים.
אינו זקוק לרופא ולתרופות, מכיוון שנתרפא בכל מאכל ומשקה.
קשה לו למצוא זיווג.
זוכה לבנים חיים בני קיימא.
אינו זוכה לטיפת שלום בית, אלא רק למריבות ושליטת השטן בבית .
זוכה שזרעו יחברו פירושים על התורה.
בניו מצערים אותו, ואינם שומעים לו.
נקרא צדיק וזוכה לבנים צדיקים.
סכנת דרכים בא על ידי פגם הברית.
זוכה לשלום בית אמיתי.
כל ימיו כעס ומכאובים.
ה' יתברך שומרו ומסתירו משונאיו, ואין שום דבר יכול להזיקו
על ידי תאוות הניאוף יכול לבוא לשיגעון.
זוכה לתפילה.
על ידי זנות עם נכרית (שכיבה עם גויה) בא שמד (הרג).
לאמונה בה' יתברך.

נופל לשער החמישים של הטומאה שמשם כמעט ואי אפשר לצאת חס ושלום.
והוא זוכה לקרב את הגאולה.

הוצאת זרע לבטלה מכעיסה את השם יתברך יותר מכל העבירות הקיימות בתורה.
זוכה להבין בכל מקום שילמד.

אינו זוכה לקום בתחיית המתים.
נתחזק ביצרו הטוב.

כאילו שופך דמים והריהו מי שמוציא זרע לבטלה חייב מיתה!
נתבטל ממנו העצבות והליצנות.

המוציא זרע לבטלה כאילו הביא את בניו קרבן לעבודה זרה.
ניצול מהגיהנום ומהעונשים שיש בקבר.

וגם המוציא זרע לבטלה חייב סקילה.
(סקילה זה ההרג הכי חמור מכל המיתות האכזריות: זה שסוקלים את אדם שהשחית את זרעו לחינם באבנים ועם עדיין לא מתים זורקים אותו מקומה עצומה ולאחר מכן זורקים עליו אבן בגודל עצום וכל הגוף מתרסק לכל עבר)
זוכה להיות בשמחה תמיד.

מביא את האדם לעצבות.
עיקר הגאולה תלוי בתיקון הברית.
***************************************************************************

אין תגובות:

הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם ה׳ וְהִשְלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ

הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם ה׳ וְהִשְלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ
לֹא־רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא־צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם־לִשְמֹעַ אֵת דִּבְרֵי ה׳